Thursday, September 3, 2009

murtabak megi

~huahuahuahuahua~

rezeki hari ini bihun goreng yg sgt pedas hasil air tangan aku n nana...(sian sammy xleh makan)...pastu murtabak megi hasil tangan huda...aku tolong alih2 kan atas kuali je...hehehe...sedap...kenyang...alhamdulillah...

hari ini sgt bz...life aku bermula sejurus kul 10 pagi tadi...aku pegi amik kak haja kt KTHO...pastu kitaorg gerak ke CIMB bank...kuarkan duit yuran berjumlah rm7500...huhuhu...kakak bank tu siap tnya aku ni student ke dh keje sbb byk sgt aku kuarkn...aku pn ckpla aku student nk byr yuran...hehehe...hr ni dh ramai org tukar duit utk buat duit raya...

pas setel kt CIMB kitaorg gerak pegi Bendahari UTM...tnya pasal yuran...setelah dpt penjelasan yg agak memuaskan hati kitorg gerak pergi ke SPS plak utk byr yuran rm7500...pas dh setel kt SPS kitaorg pegi plak ke library (setahun sekali je pegi...itupun utk siapkan assgnment)...aku dgn rajinnya telah meminjam 7 buah buku yg berkaitan dgn 'globalization'...kak haja plak pinjam 2 buku je utk assgnment dia...4 buku lagi utk assgnment group...

pas dh setel urusan di dlm UTM kitaorg pn gerak ke MAYBANK utk buka akaun EMEND SOLUTION ENTERPRISE...lama gak tggu kt MAYBANK tu...mamat current account manager tu ada client ms kitaorg dtg...pas lebih stgh jam tggu barula kitaorg dilayan...pas dh setel trus bergegas ke kelas...ms tu dh 2.30...sampai2 rupanya kelas xstart lagi...

huhuu....agak penat hr ini sbb byk urusan yg perlu disetelkan...

0 comments:

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo