Friday, February 20, 2009

TAPP workshop

mggu lepas 12-15 Februari, aku, kak mai n din berpeluang join TAPP workshop kt PD...rs beruntung sgt dpt join...byk benda baru yg dipelajari...kt cni jgk aku dpt menambahkan networking aku dgn geng TAPP dr seluruh Malaysia...dpt kawan2 baru...dpt kenal n sembang dgn Mr. Rik...dia mmg baik n byk membantu...rs bertuah plak...ms kt PD tu, adala 1 pertemuan yg xdisangka berlaku...hehehe...aku jumpa dgn family Zakri (kawan lelaki aku)...mmg kebetulan sgguh...dpa bercuti kt resort yg sama...duduk apartment selang 5 pintu plak tu...hehehe...insyallah klu xde apa aral, 5 Mac nnt semua geng TAPP akan present resubmission kt Hotel Nikko...aku harap aku dpt pergi n jumpa rakan2 TAPP...wlupun aku xperlu present nnt...tp dgn tujuan lain aku ke cna...hehehe...so, kpd rakan2 TAPP selamat berjuang...aku doakan korg semua berjaya melangkah ke stage ke-2...insyallah...

























0 comments:

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo