Tuesday, July 7, 2009

yahuu!!!dah jumpa

~kuang...kuang...kuang...~

gembiranya aku hr ni...

KNAPE?

ha...ni yg aku nk habaq mai...

penutup bateri hancet sony aku dh jumpa balik...

al- kisahnya pg td aku pegi menjemput (menjemput ye mcm jd driver plak) cik Fana di hostel nya utk pegi meeting kt inkub...elok nk msg bgtau dia aku dh smpi hostel, dia msg dulu bgtau lewat skit sbb sakit perot n nk ke toilet dulu...xpela...smpi je kt tmpat parking tu aku buatla operasi mengelokkan kedudukan tempat letak hancet dlm kete aku...bru aku prasan dia pnye span kt pengepit tu hilang sebelah...aku pun melilaula cr kt bw seat pemandu (seat aku ar sbg driver)...jumpa tp ssh nk amik sbb tgn aku xmuat nk capai...pastu melilau plak cr alat bantuan...cuba2 amik xberjaya jgk...tiba2 rezeki aku terjumpala penutup bateri tersebut...gembiranya...xpyh buang duit ganti casing baru....

kira hr ni cr 1 benda, tp jumpa 2 benda...

SYOKNYE....

0 comments:

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo