Friday, July 3, 2009

surprise di hari presentation...

~kuang kuang kuang~

alhamdulillah...semalam telah berakhirnya presentation utk sem 3...mggu depan dh naik sem 4...last sem...rs xsbr nk grad...pastu keje n run business...kumpul duit bantu family n KAWEN...bila tu?itu yg aku xtahu...hehehe...

presentation smlm dimulakan dgn aini...evaluator cuma sorg je pd sebelah pg...En. Iskandar je yg ada...giliran aku kul 2 ptg lepas lunch...rs cam xbest plak sbb sebelum2 ni aku present pg...so xdela bosan aku menunggu dr pg smpi ptgkn...erm...tp xpela...kasi can kt kengkawan yg selama ni terpaksa present lambat...bg laluan...hehehe...

so pas lunch aku bergegasla msk dewan utk setup brg...susun prototype kt meja depan...connect laptop kt projector n tunggu evaluator sampai...erm...delay gakla dlm stgh jam...tggu Dr. Shahizan sampai...then bila dia sampai trus dia bg isyarat kt aku suh mula present...dgn gabranya aku pn statla present...

bru 1st slide aku didatangi surprise yg amat aku xsangka2 n agak terkejut...huhuhu...masuknya sorg jejaka yg aku kenali sudah lebih 8 thn ke dlm dewan tersebut...jeng jeng jeng...sapa itu?ha...itu yg aku tau...namanya abg faiz...setelah kemasukannya ke dalam dewan aku rs sprti presentation aku byk merapu n hilang fokus...sbb terkejut sgt...aku present cepat gila...rsnya kurag 10 minit...pnyela nk cepat...

ms demo aku buat dek n maintainn dgn menjawab semua panahan soalan dr semua evaluator dgn jayanya...hehehe...yg penting yakin...pas aku abis present aku trus kuar dewan n simpan laptop...rs janggal nk berada dlm dewan itu...hehehe...tp aku buat muka slumber je msuk balik dewan n duk sebelah fana...pastu men game hancet...cuba tumpukan perhatian utk lupakan surprise td...hehehe...

aku tgk jgk n pelik bila pyang, isma mcm kenal je abg faiz...siap bersembang...tp aku wat dunno je...xpegi tegur pn abg faiz...smpila giliran kak haja present...da last person...pyang dtg kt aku n ckp..."murni!tu abg angkat hgkn?dia kata dr hg belum msk UTM lg"...jeng jeng jeng...ceh...ingatkn lehla sorok2...tp dh pecah tembelang...abg faiz dh critakn kt pyang...so dgn baiknya aku pn ngaku jela...tp msh blom ada kekuatan nk tgur dia...

then ms minum ptg aku cb duk jauh dr abg faiz...segan beb...last aku jumpa dia ms thn 2 rsnya...ms tu sblm dia grad...dh 4thn gakla aku xjumpa dia...duk contact2 thru email, frenster n facebook...tiba2 dia dtg duk kt meja aku...time tula baru sembang...tp rs kekok jgkla sbb dh lama xjumpa abg faiz...xsembang lama pn...crita sikit2 pasal produk aku n pasal dia sambung master under Dr. Shahizan...

hehehe...begitulah critanya surprise aku pd hari presentation...actually utk pngetahuan kengkawan arr kn...abg faiz dh jd abg angkat aku ms aku f4 lg...ms tu aku kt seratas...dia plak blaja kt UMP (dulu kuktem kot)...pastu dia sambung kt UTM...rahsia yg org xtaukn...hehehe...sbb diala aku nk msk UTM...dia byk lobi UTM kt aku dulu ms aku masih merangkak2 mengejar kejayaan...kira dia role model aku arr...thanx tu abg faiz...tpkn skng aku dh advanced dr dia...aku ada master dulu...hehehe...hope abg faiz juga akn berjaya nnt...

nk tgk gaya loqlaq aku semasa presentation?lihatla di bawah...video ini diambil oleh fana tanpa kebenaran aku dgn menggunakan hancet baru aku...

2 comments:

Dr. Nur said...

hohoho.. abg angkat dtg pun smp terkejut? huhu.. ade aper2 ke.. hehe.. gurau2 je.. wah murni.. awat hang besarkan KAWEN tu.. hehe.. cepat2.. nnt bgtau tarikh tau

Unknown said...

eleh...ade gak kenangan..wpun tanpa kebenaran..hehehehe
yg ptg abg angkat dtg..hehe

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo