Friday, November 27, 2009

Episod Akhir

~hukhukhukhuk~

tepat jam 10 mlm td berakhirla drama bersiri sensasi masa kini iaitu NUR KASIH...begitu tragik kisah hari ini...begitu menyentuh perasaan sehingga menitis air mata aku...antara babak yang meninggalkan kesan dlm last episod ni:

  1. babak Nur marah Sarah (padan muka Sarah, busuk hati)
  2. babak Adam tinggal dalam gua (xleh bygkan kalau aku berada dlm keadaan tu)
  3. babak orang kampung duk ngumpat (sian Adam kecik hati, sedih je)
  4. babak Nur jumpa Adam dlm Keretapi
  5. Babak Nur dan Adam kat tempat kenangan diaorang

pasni crita ape plak yg bakal ditayangkan?adakah sehebat Nur Kasih yang mampu mengikat kaki remaja2 utk berada di depan tv setiap hari jumaat pukul 9 mlm selama 26 minggu. hebat btol penangan drama ini...

tahniah kepada team Nur Kasih

Adam yang romantik...sukalah sama dia...

1 comments:

jie said...

hehe, sy pn penunggu nur kasih jugeee... tapi rasanya the ending didn't enough justice to story as a whole. rasa macam kurang gempak dia. ke saya je yang badmood mgu lepas? huhu...
anyway, dah habis pun. meh kita cari citer lain lak utk follow...ngeee~

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo