Friday, November 27, 2009

Selamat hari raya korban

~hukhukhukhuk~

raya korban tahun ni aku beraya sorang2 kt umah sewa aku...sbb???sbb aku ade tugas yg perlu diselesaikan...sedih mmg sedih...pg td call my parents...bergenang jgk arr air mata...tp mesti controlkn...hehehe...

aku xsabar nk blk bercuti dgn family...pnat dh ni bergelumang dgn kerja...nnt blk nk cuti sungguh2...alangkah bahagianya...benda yg nk dibuat masa cuti nnt:

  1. pergi bercuti ke langkawi dgn my family n shopping kt padang besar (ada yg nk pesan belikan barang2 dr cna?)
  2. melaram ke cna ke mari dgn Wish abah aku (tukar selera kete)
  3. jalan2 kat pasar pagi sambil shopping dgn family
  4. jd driver pd my mum n my adik2 (driver xbergaji)
  5. pegi window shopping kt tesco taiping (kali ni pegi n family je xde pegi dgn Mr. Z)
  6. makan ais krim mingo mingo (ni yang paling aku nak sgt sbb dh ngidam)
  7. pergi melawat family Mr. Z (insyallah sbb nk tgk anak buah baru dia)
  8. baca novel yg aku beli seminggu lepas (xsempat nk baca sbb bz sgt)
  9. dating dgn Mr. Z (kalu berkesempatan tetapi bkn di kampung,kna turun KL arr)
  10. try test kete Mr. Z (xtgk pn lg rupa kete dia)
  11. pergi kenduri kawen hanim (sgt2 berharap dpt pergi)
  12. dan banyak lagi...
makanan yg aku ingin makan bila blk kampung nanti
  1. makan masakan my mum (rendang, kari udang, peria, etc)
  2. makan yong tau foo kat bomba taiping
  3. makan chicken chop k.e corner
  4. makan ais krim (sperti di atas)
  5. makan pak kocok (org johor panggil cakoi)
  6. makan putu mayam
  7. makan pasembor taiping
  8. makan popia basah taiping
  9. makan ayam dinding taiping
  10. dan banyak lagi...
bnyk btol wish list aku...sekarang kna fokus keje dulu...nnt baru plan mana nk laksanakan dulu...huhuhuhu...

0 comments:

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo