Monday, April 13, 2009

cinta terhalang?

~mintak lalu nk add selingan kt blog ni jap...pasal cinta~

huhuhu...ni bkn pasal crita akula...ni crita my best friend...td aku tgh tgk crita merah puteh kt tv9, tiba2 si lisa (bukan nama sebenar) call...ingtkn nk bincang pasal journey kitaorg ke kenduri kawen syida...rupanya dia nk meluahkan rs hati yg serabut...

lisa: murni, aku tgh tensen ni...sedih...parents aku suh aku cr bf lain sbb chaos (bukan nama sebenar) xkeje lagi...
aku: huh? (dgn muka terkejut)...bukan ke b4 ni parents ko dh restu?
lisa: tahla...last week aku blk umah ayah aku suh aku cr bf lain...suh aku pk btol2...dia nk suh aku kawen cepat...

begitulah serba sedikit conversation kitaorg...aku amat bersimpati pdnya...tahla...kadang2 ssh nk fhm ape yg ada di fikiran parents kitakn...tp ape yg diaorg buat pn utk kebahagiaan kita jgkkn?dulu pn aku dh pnah hadapi situation di atas...tp skrang alhamdulillah...my parents dh restu kitaorg berkawan...klu ada jodoh xkemana...so aku cuba dpt doakan agar lisa ada jodoh dgn chaos...begitu jugak aku dan my hubby...fana dan p***...yana dan i***...kak haja n k*********...yg tu je yg masih solo tp not available kt dlm kelas aku...hehehe...semoga pillihan kita direstui keluarga...amin...

3 comments:

b u k a n s e s i a p a said...

ak rse ak tau sape itu..LaLalAaa~~

murni norestri said...

klu tau...senyap2 je...org lain xtau...hehehe...

b u k a n s e s i a p a said...

baek =)

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo