Thursday, April 30, 2009

holiday (part 2)

~25/4/09~

bangun kul 6.30 pagi...tido mmg xlenala...huhuhu...pas siap2 semua aku kuar dr umah kak chah dgn mak, ayah (bakal ayah mertua) kul 7.30...smpi kt PLPP, wan dgn my hubby dh tggu...hr ni perjalanan jauh sikit...nk pegi genting...kitaorg singgah breakfast kt restoran maulana...pas breakfast trus drive pegi genting...1st time drive pegi genting n naik genting after more than 10 years never been there...sampai kt genting skyway, aku setelkn wan, mak n ayah naik kereta kabel...then aku drive smpi atas ditemani my hubby...smpi kt atas melilau cr stesen skyway...2 3 kali pusing gakla...baru jumpa...aduh...pastu jnuh plak cr parking...nmpk sgt dh lama xpegi...huhuhu...pas dpt parking trus masuk...rs excited plak...xtau npe...mybe sbb dh lama xpegi genting...mcm2 gakla aku main...main n mak, ayah n wan...enjoy gila...seb baik mak n ayah sporting gila...hehhehe...pas dh penat n puas kitaorg pun kuar n pg lunch kt marrybrown...pas lnch trus turun dr genting...hehehe...ngantuk gila time drive...tp kuatkn hati...pas masuk je KL, follow GPS instruction utk pegi umah angah (bakal anak sedara)...sesat lg...pening kpala aku bw kete kt KL ni...pas sejam lebih gakla bru jumpa umah angah...then kitaorg kuar pegi mkn satay kajang hj. samuri...btol2 mkn ni...hehehe...beratus gakla termasuk yg tapau pnye...hehhehe...pas mkn kitaorg trus pg umah kak chah...pas sembang2 aku kuar hntr wan n my hubby balik ke PLPP ditemani hisyam n usop (bakal anak2 sedara)...pas hntr trus balik n smpi dlm kul 11 lebih gak...mlm tu aku tido nyenyak...penat gila...

gambar2 hari kedua





~to be continue~

0 comments:

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo