Monday, April 6, 2009

mentor! tunjuk ajarku sifu

~mentor!!!!!!!!!!!!!~

hehehe...ni bukan pasal mentor realiti tv tu tau...ni pasal mentor business aku...en. rusydan...setelah lama dia menyepi...tiba2 ptg jumaat yg barakah lepas...dia muncul di YM n menegur aku...excited btol aku...maklumla...dh lama xdgr khabar...ingtkn dia xsudi amik aku jd mentee dia...kebetulan pula dpt emel dr shah yg menyatakn surat penerimaan pelantikan mentor aku dh dibalas...sedangkan dia mendiamkan diri...so hr jumaat tu bykla bercerita dgn dia...dia mohon maaf sbb bz sikit...dia baru lepas reconstruc syarikat...maklumla economic downturn...ssh nk tarik pelabur...dia pn baru je smpi dr bangkok...dia ckp hujung mggu hr tu ada pameran medical equipment kt klcc...aku tau pn dh lambat...klu awl bleh gak pg tgk...company dia pn join dlm pameran tu....then aku critala perkembangan terbaru pasal project aku...dia pn sudi nk wat appointment dgn pihak expert dlm business medical equipment ni...cuma aku blom bersedia n blom temui waktu yg sesuai lg...aku bercadang time bulan 5 nnt nk turun jmpe dia...dia pn nk kenalkn aku pd staff dia...bersyukurla aku dpt mentor yg baik mcm tu...byk lg yg aku perlu blajar dr dia...aku pn dh informkn pd dia pasal hi-tea yg dr. naomi cadangkan hr u...dia stuju dtg klu xde hal penting...kira dia mmg support ar...dia suh aku jgn malu2 emel n contact dia...hehehe...mcm tau2 je aku malu2...k...nnt ada ape2 info lg pasal mentor aku ni...aku inform lg...k...c yaaa....

~tunjuk ajarku siput (bukan sesiapa yg ajar)~

3 comments:

b u k a n s e s i a p a said...

~tunjuk ajarku siput (bukan sesiapa yg ajar)~

ish2..ajaran sesat tuh =P

Unknown said...

huhu.. bagus2.. tingat pulak cite ko mase kat tepon td psl mentor.. yg mr.xyz ngamuk tu.. hehe..

murni norestri said...

tula...bukan sesiapa yg ajar...sesat pun sesatla....huh fana...aku lg xleh trima...menyampah btol aku...

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo