Sunday, August 30, 2009

hepi merdeka day n hepi belated besday

TANGGAL 31
BULAN 8, 57
MERDEKA MERDEKA TETAPLAH MERDEKA
IA PASTI MENJADI SEJARAH

TANGGAL 31
BULAN 8, 57
HARI YANG MULIA HARI BAHAGIA
SAMBUT DENGAN JIWA YANG MERDEKA

MARI KITA SELURUH WARGANEGARA
RAMAI-RAMAI MENYAMBUT HARI MERDEKA
MERDEKA!

31 BULAN 8 57
HARI MULIA NEGARA KU MERDEKA
MERDEKA!

hari ni genap 52 tahun kemerdekaan negara kita...syukur alhamdulillah...tahun ni seperti tahun-tahun yg lalu aku sambut kat atas katil je...hehehe...semoga kita merdeka sebenar2nya merdeka...tiong tiong...

bercerita pasal sejarah ni, byk yg dh xingat...huhuhu...tp semangat kemerdekaan tu masih ada...

selain menyambut merdeka yang ke-23...sehari sebelum merdeka tahun 1980, lahirlah seorang putera kedua dalam keluarga en. kamaruddin dan pn. jamaliah...seorang putera harapan keluarga...

walaupun hasrat menjadi putera harapan terkubur pada tahun 2000, namun allah telah memberi peluang kedua kepada putera tersebut...kini putera tersebut sedang menyambung pelajarannya di PLPP Bangi...kini usia putera itu telah menjangkau 29 tahun (dah afdal kawen ni)...

putera itu diberi nama ZAKRI B. KAMARUDDIN...kekasih hatiku yang paling aku geram....gggrrrrrrrrr....tahun ni aku dapat rskan sambutan majlis hari jadi yg paling meriah untuknya...di PLPP diadakan bermacam pertandingan sempena hari kemerdekaan...guess what????dia berjaya jd johan pertandingan kuiz berkumpulan...tere jgk kekasih aku ni bab2 sejarah...hehehe...

kekasihku bersama hadiah yang dimenanginya sempena minggu kemerdekaan

selain itu rakan-rakannya jgk telah menyambut hari lahirnya tgh mlm 30hb dengan berbekalkn sebiji kek n hadiah jam,wallet n tali pinggang...thanx rakan2 kekasihku...ditambah pula semalam dia berbuka puasa di rumah kak cah bersama ahli keluarganya...mak, ayah, kak ijet,family kak nor n family kak cah...kak ijet cakap diaorg masak nasi tomato smlm...kak ijet pn beli 2 biji kek utk sambut hari jd dia...thanx kak ijet wat surprise kat kekasihku...

sambutan dr aku????hehehe...tahun ni aku plan nk jd org terakhir wish besday dia...jahat x aku?aku telah berkomplot dgn wan rakan sebilik n sekelas kekasihku ini...aku telah pos hadiah besday pada wan n menyuruh wan memberikan hadiah tersebut tgh malam semalam...

mesti dia sedih sbb aku langsung xwish dia pada hari jadi dia...tp aku tau tgh mlm semalam dia hepi sgt bila terima hadiah besday dr aku...katanya hadiah paling mahal yg pernah dia terima...hehehe...aku harap thun depan aku boleh sambut besday dia sbg isteri mungkin...hehehe...berangan je aku ni...tp klu dh jodoh xkemana...

ABANG, TAHUN DEPAN KITA KAWEN YE....

gila gatal aku ni...hahaha...tp itulah harapan aku...insyallah...rerakan semua doaknlah ye...hehehe...

ucapan untuk en. ZAKRI TERCINTA...

"SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-29. SEMOGA PANJANG UMUR DAN DILIMPAHKAN RAHMAT DAN REZEKI. SEMOGAHIDUPMU CERIA DAN BAHAGIA DISAMPING KELUARGA TERCINTA DAN KEKASIHMU YANG TERSENGAL INI."


~i luv u forever n ever!!!!!!!!muah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~

0 comments:

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo