Saturday, August 29, 2009

teguran membina...

~dush!dush!dush!~

hehehe....tgh malam smlm aku dikejutkan dgn YM oleh seorang sahabat (Mr. S.....)...dimuntahkan soalan yg berbunyi begini..."WEH MURNI!KO BUAT BLOG SEMATA2 NK UPDATE JUADAH BERBUKA KO KE HARI2!"

hahaha...sorila rakan2...actually aku xde idea nk menulis ditambah tiada aktiviti yg menarik skang ini...so utk tidak menyepikan diri aku updatela ape yg aku mkn hr...nnt leh baca blk...hehehe...

berbalik kpd perchattingan aku n Mr. S...dh alang chat...aku pn bertanyala kpdanya pasal kawan sekolahnya yg telah membuatkn sahabat ku (Ms. M......) merana jiwa dan raga...sekali Mr. S crita mamat ni mmg sering bertukar pasangan dr sekolah...Mr. S slalu gak jumpa mamat ni bila time raya...Mr. S pn slalu dh nasihatkn mamat ni sbb mamat ni slalu crita pasal awek2 dia ms kt UTHM...Mr. S siap ckp "xbaik buat anak dara org mcm tu.ko ade adik.nnt klu org buat adik ko baru tau." tetapi mamat ni mmg xsedar diri...

aiseh...rupa2nya Ms. M tertipu dgn raut wajah keimanan yg terpancar dr muka mamat tu...aku mmg dh lama bengang dgn mamat ni...menyusahkan hidup kawan2 aku...klu desperate sgt pegila kawen...

so kepada sahabatku tersayang Ms. M...sudah2la...ramai lg lelaki yg baik di luar cna...Mr. S pn baik...aku leh rekemen...dia org taman meru...bahasa perak tengah mmg mantop...rupa...segak...kerajinan membuatkan org2 tua suka...hehehe...aku bg rating kt Mr. S 4 bintangla...

sape2 nk berkenalan dgn Mr. S bolehla menghantarkan resume kpd aku...kuang2 kuang2 kuang2...

3 comments:

m00n said...

ish2..kesian kwn ko tu ek..ish2~~

murni norestri said...

a'ahla moon...kesianla dia...moon ade jumpa maybank tak td?

m00n said...

xgi pn..sbb ade hal lain nk setel kt site. Cdg nk sggh jap kt maybank tu b4 balik penang..

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo