Tuesday, August 18, 2009

Menara Daya Bumi

~hari itu dalam sejarah~

pas meeting dgn MDeC setel aku n arip pn pg lunch...pas lunch trus gerak pg MYIPO kt menara daya bumi...dgn bantuan GPS (pinjam hancet my hubby) aku berjaya mengdrivekan waja kesayanganku dgn selamatnya utk tiba di menara daya bumi...

huish...1st time in my life aku menjejakkn kaki kat menara daya bumi ni...erm...tula org kata...kalau xterjun, kita xkn merasa...sbb aku terjun dlm businessla aku dpt merasa benda ni...tujuan pg MYIPO tu nk verify pasal patent product...

siap jumpa patent examiner lg...dgr briefing dia...di sini aku nk umumkn kpd semua kawan2 yg melibatkan diri dgn R&D product ye...anda jgn tertipu dgn patent agent...kos utk apply patent klu buat sendiri hanya RM1050...klu suh patent agent RM5000-RM10000 mengikut kesusahan...so klu lebih dr itu mknanya anda semua kna tipu...

so, pasni jgn kna tipu ye kwn2...

0 comments:

Post a Comment

Love is...
© from zero to hero... - Template by Blogger Template - Font by Yodroo